‘Fi’ van fiscaal -> dat is wat we doen, dat is waar we mee bezig zijn – wij, en dus ook onze medewerkers, hebben een liefde voor cijfers, boekhouden en boekhoudkundige administratie.
- Liefde voor cijfers, daar start het mee. Wij verwachten niet dat onze mensen fiscaal experts zijn, wel dat ze graag bezig zijn met cijfers en willen begrijpen wat daarachter zit. Wij kicken er immers op die cijfers ten volle te begrijpen, uit te zoeken waar ze voor staan, nog eens te checken en tot op de cent boekingen te kunnen reconstrueren. Noem ons gerust perfectionistisch.
- Nauwkeurigheid is onze middle-name, hoe kan onze klant anders op ons vertrouwen? Want dat staat centraal bij ons: een betrouwbare boekhouding. En dat kan alleen als we op een correcte en consequente manier met cijfers omgaan. Onze verwachtingen op dit vlak liggen dus hoog.
Integriteit -> dat is waar we voor staan, een oprechte betrokkenheid bij onze klanten en medewerkers – waarde geven, dat is ons uitgangspunt
- Wij doen niet zomaar wat onze klant vraagt, maar wij doen wat voor hem het beste is. Om dat te bereiken kennen we onze klant graag, ook wie er achter de cijfers zit. Zijn plannen kennen is nodig om hem gepast te kunnen ondersteunen. Dat laat ons ook toe hem op een eerlijke en oprechte manier te begeleiden in het begrijpen en correct gebruiken van zijn cijfers. We vinden het belangrijk dat hij zelf ook deze inzichten heeft en werken mee aan zijn groei, aan zijn ondernemersdroom. Een oprecht helpende houding vinden we terug bij al onze medewerkers.
- Ook voor hen zijn we trouwens graag een meerwaarde. We kennen onze mensen graag en willen rekening houden met wat voor hen belangrijk is. Dat kan functiegericht zijn op vlak van interesses en ambities, maar ook persoonlijk. We zijn flexibel, staan open, geven mogelijkheden en vrijheid en ondersteunen waar het kan. In ruil voor wat we vragen van hen voor onze klanten, gunnen we hen ook graag wat voor hen belangrijk is. We zijn heel graag menselijk en hartelijk.
‘teit’ -> maar ook tijd! time is money in die zin dat wij tijd steken in onze klanten hun boekhouding en hun cijfers. Tijd nemen om dit goed te doen gaat bij ons boven snelheid.
- niet: ‘dat moet vandaag gedaan zijn’, wel ‘dat moet goed gedaan zijn’. Daarom nemen wij onze tijd voor onze klanten en hun dossiers en voor onze mensen. Klanten ondervinden dit door onze grondigheid, door de ruimte die we aan hen geven bij vragen, bij hun persoonlijke besprekingen enz. Medewerkers merken dit doordat we hen de tijd geven om aan hun taken te werken zodat dit grondig kan gebeuren. We zitten niet achter hun veren om snel te werken, wel om goed te werken.
- We maken ook graag tijd voor onze mensen. Er wordt bij ons best wel gebabbeld, vooral over het werk natuurlijk vanuit onze gedeelde passie, door overleg en afstemming, maar ook met persoonlijke aandacht voor de medewerker zelf.